در باره ما

هدف من

این روزها تقریباً همه‌ی ما با واژه‌هایی مثل بمباران اطلاعات آشنا هستیم و چندین بار آن را شنیده‌ایم. بمباران اطلاعات یعنی شناور بودن در یک سری اطلاعات مزخرف و غیر مفید که این روزها همه در معرض آن هستیم.

اما در این سایت می‌خواهم ادعا کنم که می‌توانم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهم؛ اطلاعاتی که ممکن است روزی به شدت به آن نیاز داشته باشید.

اطلاعاتی درباره‌ی یک اختلال فراگیر که هر کسی ممکن است روزی به آن دچار شود. بله درباره‌ی اوتیسم حرف می‌زنم.

در این‌جا قصد دارم با ارائه‌ی تجربه‌هایی که در طول چند سال ارتباط و آموزش با کودکان اوتیسم و خانواده‌های آنان؛ به دست آورده‌ام؛ کمک کنم تا در کنارهم اطلاعاتی کسب کنیم و آموزش‌هایی ببینیم. مطمعناً آگاهی ما درباره‌ی اوتیسم می تواند کمی از رنج آن‌ها در زندگی بکاهد.

شروع کار

من؛ زینب تقانی کارم را درسال ۱۳۹۱ در یک مرکز آموزشی و توانبخش ویژه‌ی اوتیسم شروع کردم. و در طی این سال‌ها با مراکز مختلف در شهر خودم (مشهد) همکاری کرده‌ام.

هرچند دانش آموخته‌ی رشته‌ی علوم تربیتی هستم و درباره‌ی آموزش به کودکان مبتلا به اوتیسم کمی اطلاعات داشتم؛ اما رو به رو شدن با بچه‌های اوتیسم نیاز به چیزی بیشتر از اطلاعات مختصر دانشگاهی داست؛ بنابراین تحقیق و مطالعه در حوزه‌ی اوتیسم را شروع کردم و در این‌جا می‌خواهم تجربه‌های علمی و عملی خودم را با شما در میان بگذارم.

مشاوره

اگر جزء کسانی هستید که تشخیص اوتیسم به تازگی برای یکی از اعضای خانواده‌ یا اطرافیانتان قطعی شده است و یا کار با اوتیسم را به تازگی شروع کرده‌اید و یا به هر دلیل دیگری احساس می‌کنید که نیاز به مشورت و یا حتی درد و دل در باب اوتیسم دارید؛ با کمال میل این‌جا و در کنار شما هستم.

برای ارتباط با من می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۳۸۱۵۸۵۵۶۵ تماس بگیرید ویا برای من ایمیل (taghani2017@gmail.com) بفرستید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشم.

پیمایش به بالا